Foto: Rabobank West Betuwe

Rabobank West Betuwe publiceert jaarverslag 2018

Rabobank West Betuwe heeft haar maatschappelijk jaarverslag 2018 gepubliceerd. De bank legt hiermee zowel maatschappelijk als financiële verantwoording af. Het verslag laat naast de groei van de bank in 2018 ook de impact op mens, milieu en de maatschappij zien.

Geldermalsen - De bank wil een belangrijke bijdrage leveren aan de welvaart en het welzijn in Nederland en aan het duurzaam voeden van de wereld. “Als coöperatie dragen we naast onze financiële dienstverlening ook bij aan de ontwikkeling van de omgeving, waar onze klanten wonen en werken”, aldus directievoorzitter bij Rabobank West Betuwe Ans Verhoef. “In het afgelopen jaar hebben we met name geïnvesteerd in duurzaamheid, bevordering van ondernemerschap, voedselvoorziening, leefbaarheid en zelfredzaamheid. Een aantal initiatieven dat daaraan bijdraagt heeft het afgelopen jaar een bijdrage uit het coöperatief stimuleringsfonds ontvangen. In totaal is hiermee bijna 250.000 euro geïnvesteerd in de lokale samenleving. Daarnaast hebben we via sponsoring en het fonds Een aandeel in de Betuwe een bedrag van ruim 230.000 euro bijgedragen aan verenigingen en stichtingen die de Betuwe een beetje mooier maken.”

Ook in 2019 ondersteunt Rabobank West Betuwe verenigingen en stichtingen die de Betuwe een beetje mooier maken via het fonds Een Aandeel in de Betuwe.

Meer berichten